שירותי-מחשוב

יתרונות של שכירת שירותי מחשוב לעסק שלך

העסק שלכם פועל ומתפקד נכונה אך מה יקרה אם מערכת המחשוב שלכם תקרוס ולא תהייה לכם גישה לקבצים ו/או נתונים דחופים אם בכלל? על מנת שלא תגיעו למצב בו אתם נתונים לחסדי הטכנולוגיה, ועל מנת שתצליחו לגבות את כל החומרים החשובים לכם לפעילות העסקית, נכון לשכור שרותי מחשוב על ידי חברה מקצועית ומובילה בתחומה. שרותי מחשוב יאפשרו לכם לישון היטב בלילה ולדעת שלא משנה מה קורה עם המחשבים במשרד, יש מי שדואג לכל החומרים שלכם וגם למחשבים. רוצים לשמוע עוד יתרונות שיאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה? המשיכו אתנו וגבשו לכם את ההגנה הטובה ביותר לעסק שלכם.

מדוע לשכור שירותי מחשוב

חיסכון בזמני עבודה

היה ואתם עוסקים בתיקונים וחיפוש אחר פתרונות בכל פעם שישנה בעיה, אתם מבזבזים זמן רב שיכול היה להיות מנותב לפיתוח והמשך העשייה העסקית. כל עוד יש לכם שרותי מחשוב, אתם יכולים על כל בעיה (אפילו הקטנה ביותר), לפנות אל בעלי מקצוע מובילים בתחומם שאת שרותיהם שכרתם ולצפות לפתרון הבעיות באופן מידי ומהיר. ככל שהבעיה נפתרת מהר יותר, כך אתם יכולים לחזור לעבודתכם מהר יותר.

גיבויי כל החומרים העסקיים

החומרים העסקיים הם אולי הנכס הגדול ביותר שיש לכם במשרדים ולעיתים אף גדול יותר מההון האנושי. כל עוד אתם שומרים על המידע העסקי שלכם באופן מקצועי הרי שהעסק שלכם לא נמצא בסכנה אך היה וכל המידע שלכם יורד לטמיון ונעלם מהמחשבים בשל סיבה טכנולוגית זו או אחרת, העסק שלכם מצוי בסכנת קיום של ממש. שירות מחשוב יאפשר לכם שלא לאבד לעולם את המידע העסקי שלכם והוא לעולם יהיה מגובה.

שמירה מלאה על הפרטיות

כל עוד אתם בוחרים בחברה מקצועית ומובילה אשר בקיאה במתן שרותי מחשוב, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כל המידע שלכם נשמר בסודיות מלאה.

מענה בזמן אמת

אחד היתרונות של שרותי המחשוב הוא המענה שתקבלו עבור כל בעיה ו/או תקלה. מהרגע בו מתגלה תקלה במחשוב, אתם צרכים ליצור קשר ולדווח על הבעיה ועובד המחשוב יהיה בדרך אליכם לתקן לכם כמה שיותר מהר את הבעיה שמונעת מכם להתקדם בעבודה.

איזה עובד מחשוב נכון לשלב במשרדי החברה

שכירות של שרותי מחשוב יכולה להיות על בסיס קבוע, דהיינו עובד במשרדי החברה שכל תפקידו הוא לתת מענה למערכות המחשוב בין אם זה ברמת ה – IT, בין אם זה בהקשר למחשבים ניידים, מחשב נייח, למידע אותו צוברת החברה וכיוצא בזאת. מאידך אתם יכולים לשכור שרותי מחשוב על בסיס שעתי דהיינו אתם יכולים לשלם לחברה חיצונית בהתאם למספר השעות בהן העסקתם את העובד.

לסיכום – עובדי מחשוב מאפשרים לכם לשמור על הפעילות העסקית המקצועית ביותר עבורכם, מגנים עליכם, על המידע שלכן וכמובן על הלקוחות שלכם.