שירותי מחשוב מתקדמים

מרכזיה בענן מהי?

 

מחשוב ענן כולל מגוון של שירותים, שניתנים למשתמשים על ידי מחשבים מרוחקים. השירותים הללו יעילים לכל עסק וארגון. אחד השירותים המבוקשים הוא שירות שניתן באמצעות מרכזייה בענן.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולהבין קצת יותר טוב, מהי מרכזייה בענן, מהם היתרונות וכיצד התהליך עובד בפועל.

לגלות את הענן מחדש עם שימוש במרכזייה בענן

במקום שהמידע שלכם יהיה מאוחסן בכונן פנימי או חיצוני, הוא יכול להיות מאוחסן בענן. כלומר במחשב מרוחק. כך יוצא, שאם גיליתם שמידע חשוב אבד לכם או שהוא נמצא במחשב אחר, הרי שבמידה והוא מאוחסן בענן, אתם תוכלו להגיע אליו בקלות וכל זאת באמצעות חיבור אינטרנט זמין. כאשר מדובר על מרכזיה בענן, ניתן לראות שגם כאן נעשה שימוש בטכנולוגיה של מחשוב ענן.
אותה טכנולוגיה, הופכת את שירות הלקוחות ליעיל ופשוט.

חיבור לטלפון באמצעות האינטרנט

אין ספק שכל ארגון חייב לחבר את הטלפוניה שלו לרשת האינטרנט. יש משמעות רבה לכך ולא רק לארגון עצמו אלא גם להנהלה, לעובדים וכמו כן ללקוחות. אם בעבר, הטלפוניה הייתה מחוברת בקווים ישנים, כיום היא מחוברת באמצעות האינטרנט. הדבר הזה גורם לכך שכל העובדים, יכולים לעבוד גם מרחוק. בזכות העובדה הזו, היה ניתן להמשיך לעבוד גם בעידן הקורונה עם כל הסגרים וההגבלות, שכן האינטרנט הוא זה שקישר את נתוני המידע של המערכות וכך יהיה אפשר להפוך כל מקום למשרד. מלבד זאת, אפשר גם לבצע פעולות נוספות ושמישות כגון, ניתוב שיחות, תיעוד שיחות, העברת השיחות למוקדים אוטומטיים וכו'. מערכת הטלפוניה עברה שדרוג גדול, תהליך הסנכרון הפך פשוט יותר וכל זאת תודות לטכנולוגיית הענן.

תכונות מרכזיה בענן

-אפשרות לחיבור טלפוני IP על גבי רשת תקשורת נתונים

-אפשרות לחיבור טלפוני IP על תשתית אחידה

-חיבור לציוד קיים כמו פקסים, טלפונים אנאלוגיים

-אפשרות לעבודה מרחוק

-אפשרות לניתוב שיחות בכמה רמות וכמה שפות

-אפשרות להפעלת מנגנונים אוטומטיים להעברת שיחות בין שלוחות

-אפשרות להגדרה יעילה של זמני פעילות למענה

-אפשרות לתאים קוליים ללא הגבלה

-אפשרות להפעלת מוסיקה בהמתנה

-אפשרות למשלוח פקסים באמצעות המייל

-ועוד

שירותי ענן – מה עוד אפשר לעשות?

נסו לחשוב איך היו עובדים מוקדנים בעבר, עוד לפני שהיה שירות מרכזיה בענן. הדבר היה מורכב ומסורבל והיה מתבזבז המון זמן ויותר מזה, הזמן זה גם גרם ללקוחות להיות חסרי סבלנות ולהתעצבן על המוקדנים (שכן לקח זמן עד שאלו סיפקו להם תשובות). מרכזייה בענן מאפשרת למנוע את אי הנעימות שנוצרה בין המוקדנים ללקוחות וכמו כן, חשוב לציין שהתהליך כולו הפך ליותר נוח ויותר פשוט. הרי המוקדן יכול להיות בכל נקודה שהיא וכך גם הקולגות שלו ובהתאם ניתן לתת ללקוחות שירות טוב יותר (אפילו שלא בשעות הפעילות).