תוספי השפות הכי מומלצים של וורדפרס

תוספי השפות הכי מומלצים של וורדפרס

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הטובות והפופולאריות בעולם. מעבר לכך, היא גם אהובה על המשתמשים בה ומדוע? כי מדובר על מערכת ידידותית לכל משתמש המציעה המון פלאגינים, שדרוגים והתאמות ולא רק. באמצעות וורדפרס ותוסף אלמנטור, כל אחד יכול לבנות אתר אינטרנט בעצמו מבלי הצורך לשכור מתכנת

תוספי השפה של וורדפרס

לא פעם, אנו נתקלים בצורך לתרגם את האתר שלנו גם לשפות אחרות. גם כאן, מערכת וורדפרס באה לטובתנו בכך שהיא מציעה לנו מגוון רחב של תוספי שפה. בזכות שימוש בתוספים האלה, ניתן להגדיל משמעותית את קהלי היעד. אז מהם תוספי השפה, למה אנחנו צריכים אותם, מהי החשיבות שלהם ואיך נוכל לדעת שאנחנו משתמשים בהם בצורה האידיאלית?

לפני השימוש בתוספי שפה, עלינו להתייחס לפרמטרים שונים

  1. עלות התוסף – יש תוספי שפה הניתנים חינם ויש כאלה הניתנים בתשלום. אם אתם משתמשים באלו המוצעים בתשלום, בדקו שהמחיר אכן מתאים לכם.
  2. התקנה – חלק מתוספי השפה כוללים התקנה פשוטה וחלק כוללים התקנה הנחשבת לקצת יותר מורכבת וכזאת המצריכה ידע טכני מקדים. קחו זאת בחשבון, כאשר אתם בוחרים תוסף שפה.
  3. איכות ואופן התרגום – אין ספק שתוספי השפה יכולים להקל עלינו בכל מה שקשור לתרגום האתר
    וזאת משום שהתרגום מבוצע בצורה אוטומטית. קחו בחשבון, שזה לא יהיה התרגום הכי מדויק ואיכותי וכן שווה גם לבדוק אופציה של תרגום ידני שיבוצע על ידי מתרגמים וחברות תרגום המספקות שירות תרגום אתרים.
  4. שפות – בדקו בכמה שפות התוסף זמין ויותר מזה באיזה שפות הוא תומך.

טיפ מנצח מאיתנו: אל תנסו את תוספי השפה ישירות על האתרים שלכם. עשו ניסוי על אתר ניסיון וכך תוכלו לבחור את התוסף שהכי נוח ומתאים עבורכם.

תוספי שפות מומלצים של וורדפרס

  1. TranslatePress – היתרון הגדול של התוסף הזה בא לידי ביטוי על ידי כך שניתן לראות את התרגום בזמן האמת וזאת תוך שימוש בתצוגה מקדימה. ניתן לאפשר גישה למתרגמים, מבלי שנצטרך לספק להם גישה לאיזור הניהול עצמו. ככה נוכל לשמור גם על אבטחת האתר וגם נקבל תרגום איכותי.
  2. WPML – תוסף נוח וידידותי לשימוש וכזה שלא מצריך יותר מדי התאמות על מנת שיעבוד בצורה תקינה. עובד בצורה מיטבית עם תוספי SEO רב לשוניים.
  3. PolyLang – אחד מבין התוספים הפופלאריים ביותר לתרגום אתרי וורדפרס. אין לו הגבלת שפות וחבילת השפות זוכה לעדכונים אוטומטיים.
  4. MultilingualPress – באמצעות שימוש בתוסף הזה, נוכל להריץ כל שפה באתר נפרד. היתרון הגדול שלו הוא בכך שהוא מגיע עם ווידג'ט מיוחד לכפתור שפה. כך המשתמשים שהגיעו לאתר, יכולים לבחור באיזו שפה תוצג האתר.
  5. Google Language Translator – מתרגם השפה של גוגל הוא אחד מתוספי התרגום המומלצים של וורדפרס. אפשר לצור איתו בקלות אתר רב לשוני. כל שנצטרך לעשות לאחר הפעלת התוסף הוא לעבור לדף ההגדרות שלו ולאחר מכן להפעיל אותו. יש לבחור את שפת המקור של האתר ולאחר מכן את השפות אליהן נרצה שיתורגם האתר.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שכל תוספי השפה שהוזכרו לעיל יכולים להיות מצוינים עבור תרגום האתר. לפני שאתם מתקינים תוסף, בדקו את כל השיקולים והחליטו בהתאם. אם התקשיתם בבחירת תוסף, תמיד תוכלו להיעזר באיש מקצוע שיתקין את התוסף הנכון עבורכם.